Hello from Germany

Gilbert

New member
Joined
Jan 25, 2022
Messages
4
Location
Germany
Since Last Summer i own a citabria 7GCBC from 1970 together with a friend. A wonderful Plane - we love it. Sometimes we are looking for parts or advise. I think this forum is the right place.

Actually we are looking for a infinitely adjustable fixation of the left front window. Of course we can use the original spare part - but maybe somebody got a better solution.

Greetings

Gilbert
 
Wie Gehts! Wo im Deutschland? Ich war in Stuttgart 2001-2003 mit das Amerikanische Armee. Ich wurde in West Berlin begoren, wann mein Vater war auch in das Armee.
 
Last edited:
Hi Big Ed, du sprichst ja immer noch super deutsch! Ich komme aus Iserlohn bei Dortmund. In Westberlin habe ich 78-82 gelebt. Da bin ich für ein paar Monate Fahrer bei der britischen Armee gewesen. Ich war auch öfter in der Clay Allee. Da war die US Army. Und dann war ich noch Wehrpflichtiger bei der Bundeswehr - Tank driver 😂 it is a small world! So what do you Fly?
 
Back
Top